oimionach.pl
Wpisz imię, aby poznać szczegółowe dane o jednym z 65927 imion występujących w Polsce!
IMIĘ
ARLANDA
17 876
miejsce wśród imion żeńskich w 2024 r.
2
kobiety o imieniu
ARLANDA
w Polsce w 2024 r.
ARLANDA
w Polsce w 2024 r.
bez zmian w stosunku do roku 2023
bez zmian w stosunku do roku 2019
1 ARLANDA
na 11 000 000
kobiet
imię bardzo rzadkie
trend liczby imion:
WYSTĘPOWANIE
Skandynawia (Szwecja)
POCHODZENIE
język szwedzki
ZNACZENIE
"nieznane"
DŁUGOŚĆ
średnio długie: 7 liter, 3 sylaby
NUMEROLOGIA
liczba 6
Imię ARLANDA nie było nadawane dziewczynkom w Polsce w 2024 r.
ARLANDA - imię dla dziewczynki czy dla chłopca?
ARLANDA jest jednym z 26811 imion żeńskich zarejestrowanych w systemie PESEL, podobnie jak MARIA, DANIELA, IZABELLA. Zobacz wszystkie imiona żeńskie.
Jak długie jest imię ARLANDA?
Jest to imię średnio długie. Składa się z 7 liter, tworzących 3 sylaby. W Polsce jest 25586 imion mających podobną długość, tzn. od 6 do 7 liter. Należą do nich np. BRYGIDA, BARBARA, BERNARD. Zobacz wszystkie imiona średnio długie.
Z jakiego języka pochodzi imię ARLANDA?
Językiem z którego pochodzi imię ARLANDA jest język szwedzki. To samo źródło pochodzenia mają takie imiona występujące w Polsce jak MALIN, FIA, ANN-SOFIE. W sumie system PESEL zawiera 67 imion o podobnej genezie. Zobacz wszystkie imiona, dla których źródłem jest język szwedzki.
REKLAMA
Co oznacza imię ARLANDA?
Oryginalne znaczenie imienia ARLANDA to: "nieznane", co można zaliczyć do kategorii: nieznane (nieznane). Innymi imionami należącymi do tej samej kategorii znaczeń są: JICKS, GIULBANIZ, BINAS, spośród 1114 podobnych imion w Polsce. Zobacz wszystkie imiona których znaczenie należy do kategorii nieznane.
Jaką liczbą w numerologii jest ARLANDA?
W numerologii temu imieniu przypisana jest liczba 6, która sugeruje takie cechu charakteru jak opiekuńczość, harmonia, odpowiedzialność. Taką samą liczbę numerologiczną posiada 5202 innych imion w Polsce, do których należą np. ROBBE, BIJU, SERZHIK. Zobacz wszystkie imiona, które posiadają liczbę numerologiczną 6.
REKLAMA