oimionach.pl
Wpisz imię, aby poznać szczegółowe dane o jednym z 65927 imion występujących w Polsce!
IMIĘ
BARBIE
17 876
miejsce wśród imion żeńskich w 2024 r.
2
kobiety o imieniu
BARBIE
w Polsce w 2024 r.
BARBIE
w Polsce w 2024 r.
bez zmian w stosunku do roku 2023
bez zmian w stosunku do roku 2019
1 BARBIE
na 11 000 000
kobiet
imię bardzo rzadkie
trend liczby imion:
WYSTĘPOWANIE
Ameryka Północna (USA)
POCHODZENIE
język angielski
ZNACZENIE
"obca"
DŁUGOŚĆ
średnio długie: 6 liter, 2 sylaby
NUMEROLOGIA
liczba 1
Imię BARBIE nie było nadawane dziewczynkom w Polsce w 2024 r.
BARBIE - imię dla dziewczynki czy dla chłopca?
BARBIE jest jednym z 26811 imion żeńskich zarejestrowanych w systemie PESEL, podobnie jak KLAUDIA, ALICJA, YANA. Zobacz wszystkie imiona żeńskie.
Jak długie jest imię BARBIE?
Jest to imię średnio długie. Składa się z 6 liter, tworzących 2 sylaby. W Polsce jest 25586 imion mających podobną długość, tzn. od 6 do 7 liter. Należą do nich np. YULIIA, JULITA, JOANNA. Zobacz wszystkie imiona średnio długie.
Z jakiego języka pochodzi imię BARBIE?
Językiem z którego pochodzi imię BARBIE jest język angielski. To samo źródło pochodzenia mają takie imiona występujące w Polsce jak JOHN LESTER, MICHAEL STIVEN, EVIL. W sumie system PESEL zawiera 3716 imion o podobnej genezie. Zobacz wszystkie imiona, dla których źródłem jest język angielski.
REKLAMA
Co oznacza imię BARBIE?
Oryginalne znaczenie imienia BARBIE to: "obca", co można zaliczyć do kategorii: pochodzenie (etniczne). Innymi imionami należącymi do tej samej kategorii znaczeń są: REMILIUSZ, DORIANE, DORIAN, spośród 520 podobnych imion w Polsce. Zobacz wszystkie imiona których znaczenie należy do kategorii pochodzenie.
Jaką liczbą w numerologii jest BARBIE?
W numerologii temu imieniu przypisana jest liczba 1, która sugeruje takie cechu charakteru jak przywództwo, ambicja, niezależność. Taką samą liczbę numerologiczną posiada 7263 innych imion w Polsce, do których należą np. NADIR, THORGE, MATLUBAKHON. Zobacz wszystkie imiona, które posiadają liczbę numerologiczną 1.
REKLAMA