oimionach.pl
Wpisz imię, aby poznać szczegółowe dane o jednym z 65927 imion występujących w Polsce!
IMIĘ
LAMIDA
13 901
miejsce wśród imion żeńskich w 2024 r.
3
kobiety o imieniu
LAMIDA
w Polsce w 2024 r.
LAMIDA
w Polsce w 2024 r.
bez zmian w stosunku do roku 2023
bez zmian w stosunku do roku 2019
1 LAMIDA
na 7 700 000
kobiet
imię bardzo rzadkie
trend liczby imion:
WYSTĘPOWANIE
Afryka Zachodnia (Nigeria)
POCHODZENIE
język afrykański
ZNACZENIE
"nieznane"
DŁUGOŚĆ
średnio długie: 6 liter, 3 sylaby
NUMEROLOGIA
liczba 22
Imię LAMIDA nie było nadawane dziewczynkom w Polsce w 2024 r.
LAMIDA - imię dla dziewczynki czy dla chłopca?
LAMIDA jest jednym z 26811 imion żeńskich zarejestrowanych w systemie PESEL, podobnie jak MARYNA, ANITA, WERONIKA. Zobacz wszystkie imiona żeńskie.
Jak długie jest imię LAMIDA?
Jest to imię średnio długie. Składa się z 6 liter, tworzących 3 sylaby. W Polsce jest 25586 imion mających podobną długość, tzn. od 6 do 7 liter. Należą do nich np. ŁUKASZ, SYLWIA, MAKSYM. Zobacz wszystkie imiona średnio długie.
Z jakiego języka pochodzi imię LAMIDA?
Językiem z którego pochodzi imię LAMIDA jest język afrykański. To samo źródło pochodzenia mają takie imiona występujące w Polsce jak NATSAI, SAIDU, AYANNA. W sumie system PESEL zawiera 301 imion o podobnej genezie. Zobacz wszystkie imiona, dla których źródłem jest język afrykański.
REKLAMA
Co oznacza imię LAMIDA?
Oryginalne znaczenie imienia LAMIDA to: "nieznane", co można zaliczyć do kategorii: nieznane (nieznane). Innymi imionami należącymi do tej samej kategorii znaczeń są: MIRTURAL, GASANALI, DANOBIA, spośród 1114 podobnych imion w Polsce. Zobacz wszystkie imiona których znaczenie należy do kategorii nieznane.
Jaką liczbą w numerologii jest LAMIDA?
W numerologii temu imieniu przypisana jest liczba 22, która sugeruje takie cechu charakteru jak wizjonerskość, zorganizowanie, charyzma. Taką samą liczbę numerologiczną posiada 2023 innych imion w Polsce, do których należą np. LEMIA, RAMZ, ÂNGELA. Zobacz wszystkie imiona, które posiadają liczbę numerologiczną 22.
REKLAMA